[v01d-general-discussion] Domena

No Idea kiithsacmp at gmail.com
Sun Nov 21 21:47:59 CET 2021

Cau,

sorry za delay, gmail checkujem tak raz za mesiac a este mi to hadze do
spamu.

v01d je v podstate mrtvy, aj ked asi by sme si mali dat to stretnutie na
prebratie co dalej, co
sme si pisali ze si dame 'ked sa ukludni situacia v septembri ... 2020'.

a teraz vidim ze ten posledny post co som dal na v01d.sk pred rokom (ze sme
v kome) tam nie je, asi zlyhal build
alebo si to z gitlabu nestiahlo.

ak to ma vyprsat niekedy teraz tak predlz, a ked tak ti to mozem preplatit.
aspon pre mna predpokladam ze
takto neaktivny nebudem permanentne, ale momentalne som stale zakorporateny
takze na projekty mam
minimum casu.

ak je este par mesiacov tak sa mozno do vtedy stihneme stretnut.

FM