[v01d-general-discussion] cyklodobro 2019

spacok spacok at gmail.com
Mon Sep 9 11:18:58 CEST 2019

Ja by som sa mozno stavil a nejaky ten bike aj zlozil. Rozhodne V01D vie
pozicat aj nejake naradie a stojan ze aby sa zvysila produktivita skladania
ak je to potrebne.
Co sa workshopu tyka,asi nebudem mat cas si nic pripravit ale ak mi dovtedy
dojdu komponenty na vidlu, mozem spravit basic servis odpruzenej vidly
(vymena oleja a prachoviek, moj bike to uz potrebuje ale cakam na
komponenty)
Kazdopadne skus napisat aj na KE-CY (www.ke-cy.sk), tam by si asi skor
nasiel nejakych ludi co by mohli pomoct.

spacok