[v01d-general-discussion] Meetup

Eduard Drusa ventyl86 at netkosice.sk
Tue May 21 14:44:54 CEST 2019

mozeme si ho spravit buduci tyzden. mne doma zhnila nadoba bojlera, co
znamena, ze musim prehodit prioritu projektov a nasadit akumulacnu
nadobu s cim bude suvisiet potreba vyroby novej riadiacej jednotky. to
by som rad vyuzil a urobil si na nu plosak. takze niekedy v najblizsich
tyzdnoch asi zasmradim v01d nejakymi chemickymi smradmi.

On Tue, 21 May 2019 13:58:40 +0200 (CEST)
spacok via v01d-general-discussion