[v01d-general-discussion] Starport + V01D project

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Fri May 3 21:30:04 CEST 2019

Reply napisana pred dvoma dnami vo vlaku (ked som ju odosielal bol som
uz za margecanmi):

@doorbell: urcite treba mat. A z nasej strany bude treba aj integraciu
na nieco ine ako Slack (ktory je tiez vo v01de vcelku nenavideny, vid
FB/twitter/ostatne closed platformy :p). Ak tam bude nejake pouzitelne
API tak sa to bude dat prepojit s hocicim. Mame zdrojaky k tej
syslovej veci?

@habitat: vypomoct viem maximalne fyzicky, ak treba napr. do niecoho
neobratne udierat kladivom. Alebo pripadne random pocas projektu ak
budem s niecim vediet/stihat pomoct.

Dalsi utorok dojdem, posledny tyzden som neaktivny lebo som vcelku
slusne nachcipnuty ale myslim ze do buduceho tyzdna budem pouzitelny.

Myslim ze najlepsie bude prediskutovat to fyzicky takze by bolo dobre
ak prizves tych ludi.

Ja budem dalej pomalym tempom dorabat konzolu (vyzera ze som nejako
odjebal SSD zo starej BTW) a nasledovat bude pleroma instance.

Valve Index na VR experimenty tak skoro nebude lebo oznamili price tag
a je to ~1080 eur, takze budem musiet hladat ine moznosti. Mozno Vive
z druhej ruky.

Tiez ku pleroma instance asi spravim nejaku miniprednasku o
decentralizovanych socialnych sietach / federovanych aplikaciach a
sluzbach ale to az potom.

FM

On 5/3/19, spacok via v01d-general-discussion