[v01d-general-discussion] Svetla v suterene

Eduard Drusa ventyl86 at netkosice.sk
Fri Mar 22 18:56:46 CET 2019

Dojdeme svetla dokoncit v nedelu. Mame vsetko, len si musim doniest
noz a kratky rebrik kvoli stabilite pri zapajani kablov a dobru sadu
vrtakov. Mali by sme to stihnut, lebo svetla, kable a montazny material
je uz nakupeny.

Worst case scenario v tej prednej miestnosti ostanu len dve svetla (pre
zaciatok), lebo si nie som isty ako sa napoja drziaky na LED trubice na
elektriku. Je tam trocha ina konstrukcia ako u tych svetiel v ostatnych
miestnostiach a je trocha komplikovanejsie dostat ten kabel tam, kam
treba.

Sent: Fri, 22 Mar 2019 13:59:18 +0100 (CET)
From: Stanley Macha via v01d-general-discussion
<v01d-general-discussion at lists.v01d.sk> To:
v01d-general-discussion at lists.v01d.sk Subject: Re:

--
Videl som krásu, lásku, šťastie, aj peklo, smrť a nenávisť a pochopil
som, že niektoré z problémov sa dajú opraviť obyčajnou izolačkou.