[v01d-general-discussion] Och Maria...

Eduard Drusa ventyl86 at netkosice.sk
Tue Mar 5 09:03:28 CET 2019

Pozeram sa na copyright a popis a pride mi to tak, ze .not whisperer sa
snazi spravit nieco, co bude buildvat a generovat balicky na vsetkych
platformach, ktore sa .notom snazia zamorit.

Take nieco ze for .not in .not a for all im asi fakt chybalo.

Btw, regulerny meetup je tento utorok, alebo buduci?

On Tue,  5 Mar 2019 08:35:21 +0100 (CET)
Ferdinand Majerech via v01d-general-discussion