[v01d-general-discussion] Nove R-Pi

spacok spacok at gmail.com
Wed Jun 26 11:28:21 CEST 2019

Ja mam 3B s pasivom v krabicke a je pravda ze na tom nekompilim od rana do
vecera ale ide dobre ako multimedialne centrum. Ono R-Pi nie je urcene na
nejake masivne vytazenie. Ked by si to tak chcel tak si treba nadesignovat
skatulku. Ja chcem robit na R-pi rack s chladenim atd... to by uz bolo
designovane na masivny vykon