[v01d-general-discussion] bwpow: bezi site cronjob?

Samuel Kupka skupka at sageteam.eu
Wed Jun 19 00:38:36 CEST 2019

Nebol som pri kompe vacsinu dna. Pozrel som na to, ako to teraz funguje,
lebo som uz medzicajom aj zabudol. Stahuje to teda z gitu kazdu hodinu
novu verziu, spusta kalendar.py a potom to prehana cez pelican. Logy ale
neukladam, ak treba, tak staci napisat a dam ich ulozit a poslem.

Ak treba riesit nieco okamzite, tak vacsinou som na skype ako 'bwpowbwpow'.

bwpow