[v01d-general-discussion] miesto na bakalarku

spacok spacok at gmail.com
Mon Dec 30 08:14:57 CET 2019

Otazka, my pomozeme, on bude mat priestor. Co z toho budeme mat my? 40e nie
je vela, popravde ja som ok ak bude mat priestory aj zadara. Otazny je pre
mna prinos pre V01D. Ak ma co ponuknut, kludne.
Ponuknut znamena spravit nejaku prednasku o veci comu sa venuje, spravit
projekt ktory v01du ostane, atd... ak je ochotny spravit nieco pre nas, ja
som ochotny poskytnut miesto. Inak sa popravde mozem na 40e vykaslat. Ak
nieco od nas chce, musi nieco dat. Hackerspace je priestor pre kreativnych
ludi, tak nech svoju kreativitu ukaze.
Ak je ochotny zacat nejaku komunikaciu s jeho komunitou, tiez to je prinos.
Proste nieco ponuknut. Inak je pre mna 40e nepodstatnych. Co sa tyka
rozvoja cyklistiky to je zaujimava tema (aspon pre mna). Ak je nieco
ochotny dat, ja som za a kludne moze mat priestory zadara. Len pre info ja
platim 100e mesacne, pokial viem Fedo tiez.

Nevravim ze tym ze nam nieco da musi zacat, nech nad tym porozmysla (da
nejaky napad, navrh, mozno projekt ktory vieme spravit, mozno projekt ktory
by sa zisiel jemu alebo mestu s cim by sme vedeli pomoct) Kludne nech dojde
na nejaky pravidelny meetup. Mozme sa porozpravat. Mozno z toho nieco
vznikne.

Ak niekto nesuhlasi s mojim nazorom nech sa ozve.