[v01d-general-discussion] Konecny uzivatel vyhod

spacok spacok at gmail.com
Thu Dec 5 14:06:21 CET 2019

nepodnikame, ale citam o tom a netyka sa to asi len podnikatelov:

*2. Neziskové organizácie vzniknuté pred 1.11.2018*

Podľa prechodných ustanovení v zmysle § 37aa ZNO nezisková organizácia,
ktorá vznikla do 31.10.2018, je povinná *do 31.12.2019 podať návrh na zápis
údajov o konečnom užívateľovi výhod*. Neziskovým organizáciám vzniknutým
pred účinnosťou novely č. 52/2018 Z.z. sa dáva dostatočný časový rozsah na
zápis údajov o konečných užívateľoch výhod do príslušného registra.