[v01d-general-discussion] Konecny uzivatel vyhod

spacok spacok at gmail.com
Wed Dec 4 14:07:10 CET 2019

Teraz o tom citam a to je pekne svinstvo, myslim ze by bolo treba sa o tom
porozpravat. Je pravda ze v podstate OZ vediem ja (teda aspon co sa
pravnych veci tyka) takze by som tam mal byt zapisany ja. Ale v tom pripade
by som rad zmenil stanovy pretoze hocikto zo statutarov spravi preslap
(kedze u nas maju statutari neobmedzenu moc co sa OZ tyka) a som za to
zodpovedny ja.
To je celkom blba situacia.