[v01d-general-discussion] raspi nabijacky/cases/heatsinks

spacok spacok at gmail.com
Tue Mar 27 12:06:46 CEST 2018

Ak to B+ zere ovela viac tak nepotiahne, ono to ma tusim len 2A. Ja mam
doma jeden zdroj, tusim dava 5V 10A len tam bude treba mictousb nahodit ale
to nebude problem. Mozem ho tam doniest, ale kedze som si tento mail
precital len dnes, tak to na meetup nebude (a aj keby som si to precital
vcera tak by som to na meetup nedoniesol lebo je to tazka krava a bol som
rano jazdit)