Re: [v01d-general-discussion] Diskové hry

spacok spacok at gmail.com
Tue Mar 27 11:56:51 CEST 2018

Uprimne, ja mam skoro celu svoju dielnicku momentalne vo v01d-e. Neviem ci
mame priestor na to aby som si tak ja riesil svoje (pilil brusil pajkoval)
a niekto si popri tom hral nejaku "doskovu" hru.
Ale na druhu stranu aspon by po vas zatvarali okno a nerobil by som to ja
po skoro dvoch tyzdnoch.

Kazdopadne ak chceme tuto komunitu nejako prizvat potrebujeme vacsie
priestory. Ma niekto zaujem behat a zhanat? lebo ja na to cas nemam. Resp.
polozim otazku takto, precceda si ochotny behat a zhanat?

spacok