raspi nabijacky/cases/heatsinks

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Mon Mar 26 19:56:23 CEST 2018

Caute,

nema niekto  prebytocne/nevyuzite nabijacky (2.5A/5V), cases/skrinky,
heatsinky pre RasPi 2/3 ?

Doniesol som do v01du 2 raspberry 3B+ ktore by som chcel pouzit na
retrohernu pre namakany den ale treba mi ich niecim obalit/napojit /pozor v
peaku zeru trochu viac nez ciste 3B/ /pozor maju 2 extra PoE piny kvoli
ktorim 'slim'/'ninja'  obaly nie su pouzitelne.
Klasicke nie-slim obaly funguju.

BTW ja budem asi dalsie 3 vikendy vo v01de, lebo IHRA, OpenCamp a teraz uz
aj namakany den. A este by som sa chcel zacat researchovat veci okolo Alpha
Centauri (hru uz funkcnu/opatchovanu (Wine) mam)

FM