[v01d-general-discussion] V01D

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Wed Mar 21 19:46:22 CET 2018

Protests will continue until morale improves.

14:00 mi tiez je dost blbe a 17:00 som na proteste.

Buduci tyzden pondelok/streda/stvrtok 16:00-22:00, worst case si viem
uvolnit hodinu aj behom dna ale to je casovo obmedzene
a tipujem ze aspon jeden z [ventYl, spacok, lubo] si nebude moct uvolnit
ten isty cas.
Buduci piatok som mimo KE.

Alebo utorok, ale vtedy je 18:30 v01d meetup takze bud len obmedzeny cas
pred tym (napr. od 16:00), alebo to nejako mergnut,
napr zacat pred a pokracovat cez meetup (ked tam uz aj mirek bude).

FM