V01D

Tomas Kanocz tomas.kanocz at cnl.sk
Wed Mar 21 10:12:03 CET 2018

Caute,

od 16 mame uz iny meeting, tak sme sa to snazili nasukat pred 16. Navyse od
17 je protest ...

Skusme dvojfazovo ak vam vyhovuje. .. predbezne od 14 v piatok a následne
mozeme dat buduce stretko v rozumnejsom case. Dava vam to vyhodu, ak
uznate, ze sme smejdi nemusite stracat cas a usetrite viac clovekohodin :)

Alebo je tu moznost, ze sa to posunie na iny den, nie piatok. Ale to musime
skoordinovat. Pri dvojfazovom meetingu som ja, ja si myslim, nepotrebny ...
kedze ja do KE dochadzam, v piatok som v KE, tak sa to chalani snazili
prisposobit mne.

Tomas, iny ako Kohanyi :)

Dňa 21.3.2018 9:50 používateľ "Ľubomír Nagajda" <l.nagajda at gmail.com>
napísal: