[v01d-general-discussion] Ponuka na mini brigadu

Stanley Mácha stanley at stardustconcepts.com
Sat Mar 10 19:39:39 CET 2018

Nazdar Samo a Marek,

Samo, sme spolu vo v01d generale a videl som Tvoj mail ohladom tych
Atmelov. Preposielam ho Marekovi, ktory Ti s tym podla mna vie pomoct,
pripadne ak nema cas, mozno bude vediet niekoho odporucit.
https://www.linkedin.com/in/marek-petrinec/

Marek, Tebe som uz preposielal obsah mailu, je pripojeny aj nizsie. Ak
teda mas cas, tak si mozete minimalne vymenit nejake info.
Samov linkedin je predpokladam tu: https://www.linkedin.com/in/kupka/

Odo mna vsetko, drzim palce.

My Best,

	*Stanley Mácha*