[v01d-general-discussion] Ponuka na mini brigadu

spacok spacok at gmail.com
Fri Mar 9 10:51:04 CET 2018

Caf bwpow,

Momentalne asi u nas asi nikoho nenajdes (ak sa mylim tak odpisujte), sme
asi vsetci busy nejakymi projektami. Ja stale makam na casomiere, jeden
Lubomir disassembluje. druhy kocikuje. VentYl teraz zmenil pracu a Fedo si
odladuje neovim :-P

Skus napisat skor do brmlabu abo progressbaru, tam podla mna skor pochodis.

To len aby si vedel ako na tom sme, ze by si necakal zazraky :)

spacok