[v01d-general-discussion] OpenCamp CFP reminder, UPJS workshop event?

spacok spacok at gmail.com
Wed Mar 7 13:01:17 CET 2018

Na OSS weekende sa spominalo ze by sa so soit-om zorganizoval nejaky
workshop event. Teoreticky som uvazoval ze by aj mohol byt tematicky a
nasledne ukonceny hackatonom, co by bola v celku zaujimava akcia (2 dni
workshopy, 1 den hackaton, podmienkou je vyuzit vsetky workshopy, projekt
je volny)

Ten hackaton nie je podmienkov....