[v01d-general-discussion] Zajtra starport

Stanley Mácha stanley at stardustconcepts.com
Fri Dec 21 09:57:00 CET 2018

Jedine, co som chcel povedat tymi platenymi prednaskami bolo to, ze sa
tam budu diat aj take. To len pre pripad, ze by tu bol niekto, kto je z
nejakeho dovodu principialne proti tomu, aby vyuzival priestory, kde sa
deju aj kvazi komercne veci. Ale kedze to budu len dalsi ludia, co
vyuzivaju priestor s tym, ze musia prejst mnou a dodrziavat house rules,
takze som to mozno tiez zbytocne vypichol v tejto faze debaty.

spacok: 27.12. tu budem tiez cely den, cize ak mas nieco na dlhsie, tak
kludne mozes prist aj skor.

My Best,

	*Stanley Mácha*
Concept Designer @ Stardust Concepts