[v01d-general-discussion] Zajtra starport

spacok spacok at gmail.com
Fri Dec 21 09:37:47 CET 2018

Suhlasim s Fedom, aj ked mam trosku obavy o tie platene prednasky ale
myslim ze to sa nejak poriesi. Kazdopadne este mam pre stanlyho nejake
napady ktore chcem prediskutovat osobne. Takze ventYlku 27.12 o 18:00 u
Stanlyho.

PS, konecne bude priestor na sustruh a mozem stavat raketovy motor (Stanly
neboj sa to je beh na dlhe trate a testovacky mam v plane dostatocne mimo
ludskych obydli)