[v01d-general-discussion] Zajtra starport

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Thu Dec 20 20:07:41 CET 2018

@vsetci: 27.12 mi vyhovuje, len to nedavajte pred 9AM

@stanley, spacok: Ja som implicitne predpokladal ze ten basement bude
otvoreny v ramci starportu / ked my mame pristup do kuchynky/obyvacky
nevidim dovod aby nemali ludia zhora pristup do workshopu / alebo je
nejaky dovod to takto oddelovat? Moja obava bola o pristupe zvonku,
napr. co ak v noci o 02:00AM pride Lubomir debugovat nasho
samouciaceho sa bycikloskorpiona na mydlovy pohon a v starporte nikto
nebude. Tato obava je obsolete - vid stanleyho posledny post.

Platene workshopy: ked sa najde vhodna tema som schopny nieco spravit,
ale planujem pokracovat aj vo workshopoch/prednaskach na obskurne temy
kde pride 3-5 ludi ktorych by som nechcel platenim odradzat (hlavne
ked 4 z tych 5 bude aj tak v01d).

@ventyl: Chyba ti kontext z nasej obhliadky, miesto na storage HW je,
vonku je garaz na bycikloviny, hore je shared kuchynka/miesto na
prednasky/etc - takze efektivny priestor je vacsi. Ta obsadenost 20%
je uz trochu stary udaj co by si si vsimol keby si sa castejsie
objavil :p - a pravdepodobne by to slo dalej hore kedze starport je na
dost vhodnom mieste pre preccedu a mna.

FM

On 12/20/18, Stanley Mácha via v01d-general-discussion