[v01d-general-discussion] Zajtra starport

Ľubomír Nagajda l.nagajda at gmail.com
Thu Dec 20 14:28:48 CET 2018

Môj názor je, že v01d je priestor kam môžeme chodiť my a všetci čo majú
záujem ho využívať. Som viac za spájanie ako za separaciu a preto tam kde
naznačujete problém ja vidím príležitosti.. :)

Otázka kľúčov je ošemetná, keďže kľúče sú viazané na členské. Aky rozdiel
teraz bude medzi platiacim členom a návštevníkom je otázne...

Problém by som videl, ak by bol rozpor záujmov medzi starportom a v01dom.
Tento pocit zatiaľ nemám, ale ak niečo také je, rád si to vypočujem.

Svoj hlas v plnej miere prenechávam do konca roka Spackovi. Nech sa
rozhodne akokoľvek.

precceda