[v01d-general-discussion] Zajtra starport

spacok spacok at gmail.com
Thu Dec 20 14:07:30 CET 2018

Suhlasim s tym ze dva spinave priestory s prieckou nam stacia, len kde to
zohnat....
Kazdopadne treba pokecat.

Ja by som dal stretnutie teda na 27 klasika o 18, mydlorobic mi napisal
(nevie pouzivat reply all) ze od 27 moze. Mozme sa stretnut u Stanlyho,
pozrete si priestory a nasledne to prediskutujeme, Stanly je stale clen a
moze takisto hlasovat.

Preccedov nazor poznam, Kazdopadne by ho mohol poslat verejne nech sa
nevravi ze som nieco prekrutil, ja sa totizto viem dobre tvarit ze pocuvam,
aj ked to tak nie je (prax z dlhych meetingov)