[v01d-general-discussion] Zajtra starport

Eduard Drusa ventyl86 at netkosice.sk
Thu Dec 20 13:04:47 CET 2018

Ja vidim ten rozkol niekde podobne ako Fedo. V01d funguje skor na
principe statickeho zaberu miesta, nez pritomnosti ludi. Mame kopec HW,
tlaciaren, nejake telky, atd. Ludia budu v priestore predpokladam tak
menej nez 20% casu. Predpokladam, ze u co-workingoveho priestoru ti
ludia negeneruju staticky zaber stabilne. To je trocha rozdiel.

Lebo uz ked sa na to pozreme tak, ze by mal void kupit tri miesta, tak
uz v sucasnom priestore zaberame viac ako 3 kancelarske miesta a do
buducna to bude skor rast. A to by bolo pri takom modeli financovania
nefer z nasej strany a obmedzujuce z tvojej strany, ze mame napr. len
troje kluce.

A tiez si myslim, ze my v podstate nepotrebujeme kancelarsky priestor.
Stacia nam dva spinave priestory s prieckou, aby az sa vo v01de zidu
dvaja ludia, jeden mohol buchat a druheho nerusil.

Nechcem tym povedat, ze je to pre nas nevhodny priestor, ale asi sa
musime dohodnut na trocha inom formalnom ramci financovania. Hlavne asi
kvoli tomu, aby potom Stanley neriesil tahanice s ostatnymi, ze my
platime tak isto ako ostatni, ale dostavame viac/menej ako oni.

Mozeme sa stretnut, kludne aj cez vikend. Ja budem obmedzeny asi len
toho 24. ale to vsetci. A nesmiem ochoriet.

Nevadi mi ani myslienka platenych workshopov ale som skor skepticky
voci zaujmu ludi.

On Thu, 20 Dec 2018 12:17:14 +0100 (CET)
Ferdinand Majerech via v01d-general-discussion