[v01d-general-discussion] Zajtra starport

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Thu Dec 20 12:17:03 CET 2018

Okrem stedreho dna mozem hocikedy, ale ano, treba dosiahnut ventYla,
luba, mydlo-autora (nepamatam meno).

Navrh je az velmi dobry, predbezne jediny problem vidim v tom ze ak
budeme mat len 3 kluce (napr. ja, spacok, precceda), bolo by to zle
pre ludi ktori platia v01d clenske a chodia obcasne robit veci, hlavne
kedze nie je nezvycajne chodit v divnych casoch (mydlo-autor - kazdy
tyzden su znamky ze nieco robi ale skoro nikdy som ho nestretol,
ventYl chodi tiez obcasne, lubo este obcasnejsie ).

Ale ak by slo iba o 3 'permanentne vytazene' miesta, to je viac nez
dost - okrem meetupov vo v01de skoro nikdy nie su naraz >3 ludia.

On 12/20/18, spacok via v01d-general-discussion