[v01d-general-discussion] Zajtra starport

Stanley Mácha stanley at stardustconcepts.com
Wed Dec 19 16:29:12 CET 2018

Caute,

v prilohe su nahlady priestorov, ktore ste dnes videli, ako si ich
predstavujem - teda konkretne dve pracovne miestnosti. /(Dal som logo
len do jednej teraz, aby som ich vedel rozlisit v texte nizsie)/

Vieme to teda kludne spravit tak, ze cely basement pod Starportom bude
brandovany a komunikovany ako V01D, s tym, ze musime vymysliet nejaky
model, ako na tom mozete participovat najmom. Pre mna je prioritou
podporovat ekosystem v Kosiciach a sam do toho uz dlho investujem tak ci
tak, cize ak sa dohodneme na nejakom succes based modeli, tak by to
mohlo fungovat od zaciatku aj pre vas.

Vase clenske je dost nizke, cize odvijat vas najom od vasho poctu clenov
je blud, hlavne preto, ze tak, ako vsade inde, je len cast clenov
aktivnych, cize by ste ich museli at hrozne vela, aby ste kompenzovali
moje naklady.

Starport funguje tak, ze platiaci clenovia maju svoje stoly a kluce od
priestorov.
Ostatni sem maju pristup for free pokial tu je niekto z platiacich
clenov a mozu si sadnut na ktorekolvek volne miesto.
Ja som tu momentalne tak ci tak 24/7 a tak to aj bude, pokial sa tu
nevybuduje nejaky samoudrzatelny traffic.

Cize teoreticky by sme sa vedeli dohodnut tak, ze
1. ja nabrandujem cely priestor ako V01D hackerspace bez ohladu na vasu
aktualnu velkost
2. tu miestnost s logom necham na fixne miesta, da sa tam pohodlne dat
max 5 solidnych pracovnych stolov podla mna.
3. V01D moze kupit napr. 3 miesta pre svojich ludi a tym padom mate
najom za 300 EUR mesacne - tie miesta mozete vyuzivat ako vam pride
4. na tie zvysne 2 miesta skusim najst niekoho, kto sa k vam hodi (a
budete s nim suhlasit) a ma zaujem o fixny stol vo vasej miestnosti -
mozeme sa dohodnut, ze budu urcene pre riadnych clenov V01Du a cena ich
miesta bude znizena o 20 eur, resp. tych 20 eur vzdy prevediem V01Du.
5. ta miestnost bez loga by bol flexibilny /*workshop*/, kde by sa dala
robit ta spinavsia robota (nech mate moznost neprasit tam, kde mate
pocitace) a tiez prakticke eventy (teoreticke predasky skor hore), cize
najom za tu miestnost vyriesime spolocnou sikovnostou. Viac moj problem,
ako vas, ale myslim, ze aktivita komunity je v zaujme oboch stran. Treba
ale prijat myslienku (aj) platenych workshopov - tam potom cast pojde za
priestor, cast lektorovi a nieco moze ist zase V01Du. Alebo mozu mat
zlavu ak budu clenmi V01Du.

Cize zjednodusene povedane - V01D si kupi 3 miesta + sa budeme snazit
najst 2 culture-fit ludi, ktori si zaplatia miesto vo vasom roome, ze
tam chcu sediet kvazi kazdy den. Ja budem mat garantovanych 3-5
predanych miest a zaroven vsetko, co sa bude diat v basemente vieme
viest nejako rozumne k tomu, aby ti ludia mali zaujem byt vasimi clenmi.
Taktiez viem prezentovat V01D ako underground peera Starportu -
tematicky sa k sebe hodia a zaroven myslim, ze sa doplname v charaktere
toho, comu sa venujeme.

Dajte vediet, co si zatial myslite. Pripadne kedykolvek mozete prist
znova na navstevu a pokecat, som tu vkuse aj cez sviatky.

Fedo: Tu je link na projektor - je full HD
https://www.alza.sk/xgimi-h1-d4831016.htm

My Best,

	*Stanley Mácha*
Concept Designer @ Stardust Concepts