[v01d-general-discussion] ODROID XU-4 news

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Thu Feb 23 16:43:36 CET 2017

Caute,

Vsimol som si ze ODROID XU-4 ma teraz funkcny 4.9 kernel (LTS). A cena
klesla na 60 dolarov.

Takze teraz to vyzera ako zase velmi dobra doska (vykon je vcelku obrovsky
napr. oproti RPi3).
Len by bolo dobre vediet ci fixli nevypnutelnost LITTLE jadier/zafixovanie
interruptov sietovky na jadre 0 (LITTLE)/memory leak v driveri sietovky -
to boli pre mna killer problemy.

http://www.cnx-software.com/2017/02/23/odroid-xu4-development-board-price-drops-to-59-now-supports-linux-4-9-lts/

Pred casom sa ventYl pytal na ARM dosku s dual ethernetom a videom pod
$100, ak k tomuto pridate lacnu USB sietovku tak to mate (realne som ale s
takym setupom nedosiahol nad 600 Mbps medzi oboma sietovkami) ... da sa to
aj s RPi ale tam ta siet/USB bude extra pomala

FM