[v01d-general-discussion] awesome-de

spacok spacok at gmail.com
Wed Feb 8 12:25:04 CET 2017

awesome 4 som este neskusal ani ja ale uz som si v API vsimol niekolko
vychytavok. Napr konecne vies imageboxu nastavit fixnu dlzku/sirku cize
nebudem musiet mat moj adresar s .desktop subormy ale budem moct zobrat
/usr/share/applications

Problem bol v tom ze niektore aplikacie mali fixnu cestu k ikonke 256x256 a
s tym sa moje mainmenu nevedelo nejak stotoznit resp cely imagebox :). On
mal aj podporu scale ale to riesil iba v urcitych pripadoch samotny awesome
(nie lua interface)

Nasledne by sa mohla dat dorobit podpora na temy ikoniek nech to co mam
momentalne ulozene ako Blue mozem spravit ako klasicku temu. Len to budem
musiet nejak vyzistit ze jak take nieco spravit. Bolo by to fajn lebo
nasledne sa ta tema ikoniek da aplikovat aj na gtk a qt aplikacie cize
konzistentnejsi look by to malo