[v01d-general-discussion] awesome-de

spacok spacok at gmail.com
Wed Feb 8 00:14:44 CET 2017

Ak by niekoho zaujimali lua scripty z mojho desktopu (cely moj desktop)

https://github.com/spacok/awesome-de

Len podotknem, nasiel som tam par monstrozit ako som sa s tym opat zacal
hrat takze to bude chciet kus refaktoru. Kody su (momentalne) bez
dokumentacie kedze to bolo pisane pre mna a ja sa v tom aj orientujem,
takze ma za to nedojebte, dokumentaciu (aspon ku awtk) dodam, len to chce
cas.

Jedna velka monstrozita je ten moj titlebar ktory sa skryva/hadze do top
baru. Toto musim prerobit lebo som si skoro vlasy vysklbal ked som tam
nasiel chybu aby som to opravil. Momentalne to funguje viac-menej na verim
v boha, postupne to prerobim.

spacok