[v01d-general-discussion] LPS - local positioning system

ventyl86 at netkosice.sk ventyl86 at netkosice.sk
Thu Feb 2 12:57:28 CET 2017

Ferdo ma pravdu v tom, ze sme celkom slusne vytazeni.

Btw, asi by som na vasom mieste pozical toho kvadkoptera a nechal ho
lietat podla anchorov rozmiestnenych v predpokladanom setupe. To, co sa
snazite tymto pokryt bude asi skladova/vyrobna hala a to smrdi kovovymi
konstrukciami a velkym mnozstvom radiovych odrazov, co moze byt pre presnu
navigaciu zalozenu (asi aj) na Dopplerovskych efektoch smrtelne.