[v01d-general-discussion] LPS - local positioning system

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Thu Feb 2 11:53:55 CET 2017

Cau,

Vyzera to zaujimavo, len myslim ze narazis na nas zvycajny problem - vsetci
su vytazeni svojimi korporatnymi overlordmi.

Napr. pre mna je to mimo moju oblast - rad by som take nieco skusal ale
netrufal by som si to robit na deadline/brat za to peniaze lebo nie som
velmi blizko HW. Myslim ze ventYl a spacok k tomu maju blizsie ale tiez su
momentalne naplno korporatne vyuzivani.

Ak si v KE, 14. februara 19:00 mame dalsi meetup v priestoroch - nehces
prist ukazat viac o com robite?

FM