[v01d-general-discussion] Stanley Macha v01d at v01d.sk

Stanley Macha stanley at eastcubator.sk
Sun Jan 31 19:13:58 CET 2016

Ok, tiez mam radsej live pokec.
5teho budeme mat malu welcome session toho teamu, v ktorom je aj sysel.
Cize ak nahodou, mozete sa zastavit vam poukazujeme cely space a priblizne aj uvidite, co za ludia tam su. Zhruba nieco do 20 tech ludi, asi 3 designeri a 2 bizdev chlapci + jedno dievca co riesi staze pre ludi, co chcu ist von. Popripade nejaki ludia zvonku pridu pozriet, ale vela toho necakame.
Ale myslim, ze sa mozem zastavit aj tento tyzden, v pondelok sa asi da, v utorok/stredu asi nie ale zas vo stvrtok/piatok potom ok.
20teho som pozeral, ale nevidim ziadny public event zatial, mozno som pozeral zle.

stanley