[v01d-general-discussion] Stanley Macha v01d at v01d.sk

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Sat Jan 30 20:16:45 CET 2016

- KE gamedev meetup TLDR,
  viac ked sa stretneme / budes mat nizsi nedostatok casu.
  * dvojmesacny meetup
  * 2 kratke prednasky/dema/whatever na meetup
  * stvrtok vecer v druhej polovici neparneho mesiaca
  * islo by asi o maj 2016 (a kazdy 2. mesiac po tom),
    marec uz mame poloannouncnuty
  * primarne pre hernych vyvojarov/modderov/etc, ale otvorene
- low-level ludia tu su - asi vacsinou s vlastnymi projektami,
  ak napises viac, mozno ten HW startup bude pre niekoho zaujimavy
  (napr. ja prave quitujem job aby som si dal 'pauzu' na vlastny projekt)
- gamejam - poznam cloveka co sa pokusal jeden organizovat,
  ja som davnejsie skusal Global Game Jam participaciu na UPJS:
  http://globalgamejam.org/faq
  ak ste 24/7 otvoreni mozno by to u vas slo (najblizsie 2017).
  Ludi ktori by sa zucastnili je tu dost.
- mozno sa nahodne objavim ked sa mi necakane uvolni cas, inak v marci urcite

FM