[v01d-general-discussion] Stanley Macha v01d at v01d.sk

Stanley Macha stanley at eastcubator.sk
Fri Jan 29 16:18:11 CET 2016

No caute chlapci, mal som rusno a este aj mam ale mam chvilocku cas, cize som sa pridla do tohoto listu.

Mam na vsetko odpovede ale nechcem tu spamovat s velkymi nakladmi. Cize v skratke:
- space na eventy mate free, len povedzte co robite, kedy a ukazte co mate k tomu, aby sme vas odkomunikovali ludom
- mame tu hardwarovy startup, ktory silno zhana low level coderov, preto som sa vam aj ozval
- do nasich spacov je pristup 24/7 pocas celeho roka
- manistremovy charakter nabral eastcubator, lebo bol zalozeny na startupy, ked tu okolo nich bol hype… zopar ich prezilo a faslo investiciu, niektore su u nas, ine su zatial vo svojich spacoch, ale skoro vsetkym robim nejake designy, takze vam viem povedat o kazdom nieco
- je tu komunita, relatine roznoroda co sa tyka charakterov a backgroundov ale drviva vacsina su coderi/designeri… hrdo tu preziva aj jedno dievca a prekvapivo dobre nas znasa
- riesil som isteho casu gamejam, cize vasmu gamedevu viem tiez urcite nieco odovzdat, vieme kecat
- do 11teho musim makat na jednom evente voci politikom, potom sa mozem zastavit. Vy sa u nas mozete zastavit aj dovtedy ak chcete, vacsinu dna travim aj tak tu
- do openspacu sa mozte pridat kedykolvek, zlozit sa s laptopom a kludne robit svoje veci a kecat pocas toho, clenske sa u nas zacina platit z valstnej iniciativy a kto chce skusat, je to free. Mame tu este dokonca aj jednu volnu miestnost, keby ste po case mali zaujem mat vlastny space

ked mate nejake konkretne otazky, alebo nieco tak kludne dajte.

My best,

Stanley Mácha
Chairman @ Eastcubator
+421 949 745 941