[v01d-general-discussion] Stanley Macha v01d at v01d.sk

Maroš Bartko me at marosbartko.eu
Fri Jan 29 14:56:30 CET 2016

Na tu financnu narocnost sa musis pytat Stanleyho, nechcem hovorit zanho
ale je mozne zeby to bolo aj free.
Toto by mohol byt dobry napad pre gamedev meetup a podobne veci.
Ako je to financne narocne? Napr. na UPJS 'standardnym' sposobom by
taky event vysiel na ~120 eur overhead len za miestnost oproti
defaultnym nakladom, comu by sme sa tam vyhli tym ze pred to nalepime
znacku 'BezaDis' - potom to mame 'zadarmo'.

Nebolo by to 'pred nosom' pre ludi z UPJS, ale zase by to bolo pre
ludi z EastCubatora. Mozno by bol dobry napad aj ist 'nomadskym
stylom' UPJS/v01d/EastCubator(/???...TUKE...?) kde by to bolo zase
viditelne vzdy pre inych ludi ktori nemusia byt vsade.

(thinking aloud)