[v01d-general-discussion] Stanley Macha v01d at v01d.sk

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Thu Jan 28 15:53:43 CET 2016

IMO:

treba sa porozpravat, prist na par akcii, nabrat kontakty, obmedzene
spolupracovat, obmedzene konkurovat podla toho co prave v ktorej
oblasti bude davat zmysel.

Technologicky sme zvacsa orientovani vyrazne viac k HW/low level, kde
ma zmysel robit nase vlastne veci, inde ak su v KE 3 ludia do kopy co
nieco robi ma viac zmysel spolupraca.

Hackerska a startup "kultury" maju nieco spolocne (vid Y Combinator)
ale tiez nie su vzdy kompatibilne (vid komercnu nezmyselnost aktivizmu
v hacker komunite). Pre mna eastcubator je ak to dam stereotypicky
'too mainstream' ale zase niektori ludia okolo ma zaujimaju. A zase do
v01du by som chcel lakat aj ludi ktori su s eastcubatorom vyrazne
nekompatibilni (vid spacok).

FM