E D ventyl86 at netkosice.sk
Wed Jan 20 14:27:18 CET 2016

To je plan.

Dnes vezmem aj projektor, zajtra vsetky potencialne setupy otestujem a
po 16:00 to tam donesiem (kable, napajanie, projektory).

Ak bude ta DVI/hdmi redukcia nahovno (co asi bude podla toho, co som
skusal), tak z DVI sa prednasat nebude dat, ale z HDMI ano.
Dlhy (udajne) VGA kabel tam spacok mal doniest v nedelu.

Ak mi bude velmi nahovno, tak len donesiem redukciu a HDMI kabel do
v01du a budem dufat, ze to bude fungovat.