E D ventyl86 at netkosice.sk
Wed Jan 20 13:55:52 CET 2016

moze;

btw; moj sucasny plan je taky, ze ak mi moje kychanie dovoli, tak
pojdem do v01du, zoberem projektor, zajtra ho otestujeme vo firme na
HDMI hardware-i. vyzera to tak, ze ta redukcia DVI-hdmi je nahovno,
pretoze mi s tym stackom mini-dvi / dvi-hdmi a hdmi kabel nesiel ani
monitor vo firme, kdezto mini-dvi + hdvi / hdmi z firemneho mac mini
chodilo. ale istota je gulomet.

zajtra tam ale neostanem, nechcem tych ludi niecim nakazit.