E D ventyl86 at netkosice.sk
Wed Jan 20 13:46:53 CET 2016

to OR vypusti. V podstate myslienka by mala byt ta, ze by som ukazal
(nenazorne, to by trvalo dlho a bolo boring), ze programator, USB
zbernica, jednocip a kondenzator nie su nadavky ani raketova veda a ze
zlozit tieto veci uplne ze ghetto DIY stylom nie je vobec ziaden
problem. A druha cast by bola zamyslenie sa nad tym, ze ak som zvladol
programator, o co komplikovanejsie je vlastne dorobit creva
controlleru k PC, smart domacnosti, alebo akemukolvek inemu gadgetu,
ktory si zaumienim?