Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Wed Jan 20 13:38:17 CET 2016

OK, kedze zoscrollovat a prepisat 3 riadky je netrivialne, aspon mi
povedzte co mam napisat tu v tomto texte v tomto maili namiesto tych
placeholderov co tu su; nazov vasej veci + 1 riadok o tom co to je:
Tiez ak mate nieco proti datumu/casu napiste; vycucal som si ich z prstu.

Saturday ``20.02.2016``, ``13:00-17:30`` @v01d (``Narodna Trieda 74``)

Contributors:

* Ferdinand Majerech: **The Keyboard Life**

  Mechanical keyboards, the excentrics around them, and keyboard UIs

* Radoslav Strobl: **DIY Desktop Environment**

  Building a desktop on Awesome; a Lua programmable Window Manager

* Eduard Drusa: **AVR/embedded ghetto style**

  Basic intro to embedded from scratch

* Lubomir Nagajda & Co.: **(I really have no idea)**

  Statisticky pocitacom generovana rec. (?)

<<<

@Lubo:

"V01d project day" lebo ludia z v01du tam ukazu projekty.

Ale je to nahovno nazov, to co ja ukazujem napr. sa neda nazvat
projektom, ak mas lepsi navrh napis.

FM