[v01d-general-discussion] Navrh/vyzva na nejaku vec announcovatelnu vo stvrtok

Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Wed Jan 20 12:57:18 CET 2016


V prilohe:

WIP organizacneho prerusenia co chcem zajtra ukazat; v ramci neho bude
ten announcement;
vid "V01D projects day" (lepsi nazov som nevymyslel).
Styl ignorujte.

**vsetci co chcete nieco ukazat si to precitajte a povedzte mi cim to
mam prepisat lebo tam mam vymyslene nazvy/bulletpointy o vasich
prispevkoch (hlavne Lubo, neviem ci si to napisal 3 navrhy alebo 1
navrh s 3 vecami**

- mozno to este skomprimujem len na 1 bulletpoint pre kazdu prednasku
a obrazky pod tym, aby ta vlozka/announcement nebola prilis dlha.




Este arisum povedal ze by nieco chcel, ale zatial nic nenavrhol. Ak
nieco navrhne este to narychlo budeme musiet premysliet (myslim ze
4x45min prednasky naraz su pri hornej hranici zvladnutelnosti - aj to
s vacsou pauzou v strede - 5 by sme uz IMO museli rozdelit)






On 1/18/16, Ľubomír Nagajda <l.nagajda at gmail.com> wrote:
> @spacok.. ako ty povies.. ja nedavam 100 eur na najom..
>
> Dňa po 18. 1. 2016 o 16:37 spacok <spacok at gmail.com> napísal(a):
>
>> @Fedo: nevrav hop kym ventYlovi nepreskoci, on je schopny si tu kartu
>> postavit
>>
>> @Lubo: nemyslim si ze trieda ktoru by sme mali v01d-om zaujat je trieda
>> pseudointelektualov a pseudo umelcov. Svojich miest kde sa mozu
>> nerealizovat maju dost (tabacka, kasarne). Preto si myslim ze 1 z 10 nam
>> staci.
>>
>> @ventYl: Fakt ta prosim nezacni tu ghetto grafiku stavat bo zase nebudem
>> pol roka pri obede pocuvat nic ine iba ako som na tej grafike zriesil
>> toto
>> a ako toto :-P
>>
>> 2016-01-18 16:20 GMT+01:00 Ferdinand Majerech <kiithsacmp at gmail.com>:
>>
>>> @ventyl:
>>> umelci nejaki urcite budu, ba by som cakal ze budu tvorit silnu mensinu
>>> :p
>>>
>>> @Lubo:
>>> IMO stale ma zmysel ist od nuly, aspon aby to ukazalo ze to nie je
>>> taky brutal ako by clovek cakal. Ludia ktori arduino nevideli nestihnu
>>> mat predsudky. A ludia si nestavaju ghetto graficke karty ale ghetto
>>> enginy su stale dost popularne.
>>>
>>> On 1/18/16, Ľubomír Nagajda <l.nagajda at gmail.com> wrote:
>>> > 9z10tich opytanych povie, ze kupit si arduino a robit s nim nieco je
>>> > zaujimavejsie, ako robit cely ten cas arduino.
>>> > Ten jeden je ventyl alebo iny okoloiduci mc Gyver. Pripadne je to
>>> > cinske
>>> > dieta, ktore ich naozaj robi :D
>>> >
>>> > Nie no.. V podstate ma ventYl pravdu, ale bol by som s takym vyrokom
>>> > opatrny. Vacsina ludi sa chce zacat ucit programovat pocitacove hry
>>> > bez
>>> > toho, aby si postavili ghetto graficku kartu.
>>> > Urcite zaujimavejsie podanie by bolo, keby si to ludia co sa necitia
>>> > ako
>>> > umelci chceli postavit aj pre ine vyhody ako preto, ze nechcu byt
>>> zaradeny
>>> > ventYlom do skupiny fetakov.
>>> > Nie?
>>> >
>>> >
>>> >
>>> > Dňa po 18. 1. 2016 o 15:50 E D <ventyl86 at netkosice.sk> napísal(a):
>>> >
>>> >> No to arduino som ako referenciu chcel pouzit cca v rovine: "Arduino
>>> >> je
>>> >> doska, ktoru si mozete kupit, naprogramovat a tvarit sa velmi husto.
>>> >> To
>>> >> je
>>> >> ok, ak ste umelec, alebo fetujete lepidlo. Ale ak sa snazite byt
>>> cokolvek
>>> >> aspon trocha blizke IT odvetviu, stale budete take iste nuly ako
>>> chlapci,
>>> >> co programuju vo Visual Basicu"
>>> >>
>>> >> On Jan 18, 2016, at 3:43 PM, Ferdinand Majerech wrote:
>>> >>
>>> >> @ventYl:
>>> >>
>>> >> Neviem ci existuju, ale old-school gamedev je taky, ze ak to ma
>>> >> nalepku MS tak to pouziju. To sa zacali oducat az nedavno (ti novsi
>>> >> sa
>>> >> to vacsinou ani nenaucili). Viem ze nejake nechutnosti existovali
>>> >> davnejsie a potom s niecim robili pred ~8 rokmi, ale neviem nakolko
>>> >> to
>>> >> bol ich HW alebo len nieco co uz dostali.
>>> >>
>>> >> Ten pribehovy sposob je imo dobry. Podla mna 'HW od nuly' je prave
>>> >> dobry pristup tym ze nie je vela 'assumed knowledge' - ale prave veci
>>> >> ako Arduino uz assumed knowledge su - ak stravis 10 minut
>>> >> porovnavanim
>>> >> s Arduinom (o ktorom nevedia, takze stravis dalsich 5 minut
>>> >> vysvetlovanim co to je), asi len vyplytvas cas.
>>> >>
>>> >> FM
>>> >>
>>> >> On 1/18/16, E D <ventyl86 at netkosice.sk> wrote:
>>> >>
>>> >> Microsoftacke HW nechutnosti existuju? Predpokladam, ze mimo DX je to
>>> >>
>>> >> mrtve a tie intelacke pseudo raspi klony boli asi mrtvo narodenym
>>> >>
>>> >> potomstvom, nech sa intel bude snazit sebeviac.
>>> >>
>>> >>
>>> >> Skor by som cakal, ze gro ludi skor bude ocakavat, ze vytvorit si s
>>> >>
>>> >> jednocipakom nieco pouzitelne a skutocne uzitocne je neskutocne
>>> >>
>>> >> narocne a mimo moznosti bezneho smrtelnika (TM).
>>> >>
>>> >>
>>> >> Nechcel by som ani, aby ta prednaska bola nejako velmi intelegualne
>>> >>
>>> >> zatazujuca. Skor by som ju chcel pojat takym hodne komickym sposobom
>>> >> a
>>> >>
>>> >> odkecat ako pribeh. Aby sa to do 45 minut voslo a ludia neboli
>>> >>
>>> >> zatazeni zbytocne nejakymi technickymi detailami, pretoze by to bez
>>> >>
>>> >> tej workshopovej casti nemalo velky zmysel (a zaroven by sa trebars
>>> >> na
>>> >>
>>> >> nejaky vikend v pripade zaujmu nejaky workshop naplanovat dal).
>>> >>
>>> >>
>>> >>
>>> >>
>>> >> On Jan 18, 2016, at 3:27 PM, Ferdinand Majerech wrote:
>>> >>
>>> >>
>>> >> @ventYl:
>>> >>
>>> >>
>>> >> Narazam skor na to ze ti co robia trochu HW veci robia asi vacsinou
>>> >>
>>> >> nejake microsoftacke nechutnosti, ak chces vysvetlit preco Arduino je
>>> >>
>>> >> zle, musel by si najprv vysvetlit ze Arduino je vec co existuje, a na
>>> >>
>>> >> to aby si povedal ze cesta je ciel (co imo berem, a myslim ze aj
>>> >>
>>> >> publikum to bude brat), musis aj tak najprv ukazat kde konci lebo
>>> >>
>>> >> ludom ani nedojde hovoris o niecom cim sa daju robit (periferie,
>>> >>
>>> >> roboty, atd.).
>>> >>
>>> >>
>>> >> Nie vsetci budu na tom tak zle (napr. Matsuko predpokladam ze su na
>>> >>
>>> >> tom lepsie), ale napr. GamesFarm (ktorych by to co ukazes asi
>>> >>
>>> >> zaujimalo viac) na tom asi tak zle budu.
>>> >>
>>> >>
>>> >> FM
>>> >>
>>> >>
>>> >> On 1/18/16, Ferdinand Majerech <kiithsacmp at gmail.com> wrote:
>>> >>
>>> >> @Lubo fix: 'toto by mne nevyhovovalo' => 'toto by mne vyhovovalo'
>>> >>
>>> >>
>>> >> On 1/18/16, E D <ventyl86 at netkosice.sk> wrote:
>>> >>
>>> >> S planmi je to tak, ze zivot je otazkou priorit. Myslim, ze ak je to
>>> >>
>>> >> oznamene mesiac + dopredu, tak plan nie je vyhovorka. Bud prist
>>> >>
>>> >> chcem
>>> >>
>>> >> a pridem, alebo nechcem a potom si vymyslim dovod, preco sa neda.
>>> >>
>>> >>
>>> >> @FM:
>>> >>
>>> >> no motivatory by som videl 3:
>>> >>
>>> >> - Arduino je readymade +- blackbox. Neviem nic o tom, ako to
>>> >>
>>> >> funguje.
>>> >>
>>> >> Opisujem example z webu a tesim sa, ze mi funguju. 0% invention.
>>> >>
>>> >> - cesta je ciel. Aj kvoli niecomu tak primitivnemu ako LEDkova
>>> >>
>>> >> blikacka musi clovek odviest kopec prace. Potom je ale vidno, ze
>>> >>
>>> >> aj na
>>> >>
>>> >> prvy pohlad komplikovane vyzerajuce veci su v skutocnosti jednoduche
>>> >>
>>> >> na realizaciu (napr. USB periferia)
>>> >>
>>> >> - a ked uz vieme, ze USB periferia je jednoducha na realizaciu,
>>> >>
>>> >> preco
>>> >>
>>> >> si nejaku nepostavit (napr. nove creva do controllera)?
>>> >>
>>> >>
>>> >> On Jan 18, 2016, at 2:43 PM, Ľubomír Nagajda wrote:
>>> >>
>>> >>
>>> >> @FM
>>> >>
>>> >> Ja svoje budem mat urcite hotove, lebo mam v queue inu vec ktoru
>>> >>
>>> >> chcem riesit od februara a chlapec so spracovavanim dat uz to
>>> >>
>>> >> prezentoval na neakej konferencii, len k tomu doraba neaky kod,
>>> >>
>>> >> takze to bude tiez koncom mesiaca urcite.
>>> >>
>>> >> Ta ruka je otazna.. zatial funguje ukazovak :D To nechajme otvorene
>>> >>
>>> >> do buducna.
>>> >>
>>> >>
>>> >> @FM again
>>> >>
>>> >> Vikendy budu podla mna problem. Cez vikend maju ludia plany s
>>> >>
>>> >> rodinou, priatelmi, bicyklom, lyzami, psom, zenou, vysavacom...
>>> >>
>>> >> atd.
>>> >>
>>> >>
>>> >>
>>> >> Dňa po 18. 1. 2016 o 14:32 Ferdinand Majerech
>>> >>
>>> >> <kiithsacmp at gmail.com>
>>> >>
>>> >> napísal(a):
>>> >>
>>> >> @ventYl:
>>> >>
>>> >> Myslim ze by to bolo velmi dobre len na zaciatku by sa zisla
>>> >>
>>> >> motivacia
>>> >>
>>> >> - predpokladam ze par ludi nebude inac vediet co sa deje. Napr.
>>> >>
>>> >> motivacia pre mna (a s tym co robia napr. v GamesFarm toto by bolo
>>> >>
>>> >> relevantne aj pre nich) by bola vytvorit si custom
>>> >>
>>> >> gamepad/klavesnicu/input device - co sme hovorili v sobotu. Mozno
>>> >>
>>> >> ta
>>> >>
>>> >> Lubova vec sama o sebe by bola dobra motivacia.
>>> >>
>>> >>
>>> >> @Lubo: keby ze sa nedostanete do kompletneho stadia (moje
>>> >>
>>> >> ocakavanie,
>>> >>
>>> >> lebo projekty sa pretahuju - prave robim na troch co mali byt
>>> >>
>>> >> dokoncene do decembra)
>>> >>
>>> >> vedeli by ste to stale ukazat rozrobene?
>>> >>
>>> >>
>>> >> K casu: ku 'koncu februara' su 2 vikendy, a este keby som chcel dat
>>> >>
>>> >> sobotu (lebo vacsina takychto vikendovych veci je v sobotu), je to
>>> >>
>>> >> 20.2 a 27.2 . 20.2 by bolo lepsie v tom zmysle ze je to presne
>>> >>
>>> >> mesiac
>>> >>
>>> >> od meetupu - nie prilis dlho, ale 27.2 by asi bolo lepsie lebo sa
>>> >>
>>> >> stanu necakane problemy a nebudeme stihat. Ako to vyhovuje vam?
>>> >>
>>> >>
>>> >>
>>> >> On 1/18/16, spacok <spacok at gmail.com> wrote:
>>> >>
>>> >> To je v poho, na odchyt viem zohnat palicu so sluckou ako
>>> >>
>>> >> pouzivaju na
>>> >>
>>> >> ochyt tulavych psov :-P
>>> >>
>>> >>
>>> >> 2016-01-18 13:14 GMT+01:00 E D <ventyl86 at netkosice.sk>:
>>> >>
>>> >>
>>> >> No, ja som uz davno asi 2 roky dozadu mal chut spravit workshop
>>> >>
>>> >> Fuckoff
>>> >>
>>> >> arduino: AVR ghetto style.
>>> >>
>>> >>
>>> >> Vtedy som chcel priamo na prednaske poskladat zo suciastok a
>>> >>
>>> >> dosky
>>> >>
>>> >> programator, ale teraz mi je jasne, ze by to zabralo vela casu
>>> >>
>>> >> (dajme
>>> >>
>>> >> tomu
>>> >>
>>> >> tak 16h cisteho casu +), takze tieto workshopoidne casti by som
>>> >>
>>> >> skipol a
>>> >>
>>> >> riesil by som iba "cesta je ciel" cast s tym, ze ten, koho by
>>> >>
>>> >> zaujimalo
>>> >>
>>> >> si
>>> >>
>>> >> ma moze odchytit a pomozem mu s tym.
>>> >>
>>> >>
>>> >> 45 minut si myslim, ze by som naplnil.
>>> >>
>>> >>
>>> >> On Jan 18, 2016, at 10:40 AM, Ferdinand Majerech wrote:
>>> >>
>>> >>
>>> >> Caute,
>>> >>
>>> >>
>>> >> (Predpokladam ze par ludi uz serem tymito vyzvami... ale zase
>>> >>
>>> >> nemozem
>>> >>
>>> >> povedat ze by som s tym planoval skoncit.)
>>> >>
>>> >>
>>> >> Vyzera ze na gamedev meetup pride dost ludi, a zase v buducnosti
>>> >>
>>> >> (marec nie, ale maj dost mozno) sa to asi presunie na UPJS lebo
>>> >>
>>> >> do
>>> >>
>>> >> v01du sa to nevojde. Takze by som chcel vyuzit prilezitost
>>> >>
>>> >> *teraz* aby
>>> >>
>>> >> sme prilakali par ludi.
>>> >>
>>> >>
>>> >> Chcel by som vo stvrtok pocas stretnutia announcovat nieco typu:
>>> >>
>>> >>
>>> >> $DAY.$MON.2016 v priestoroch v01du bude $STUFF, kde
>>> >>
>>> >> $STUFF je nieco :
>>> >>
>>> >>
>>> >> * co zaujima alebo sa tomu venuju ludia z v01du
>>> >>
>>> >> * nie je to gamedev
>>> >>
>>> >> * co zaujima aj technickych este-nie-v01d-clenov, ako ludia co
>>> >>
>>> >> pridu na
>>> >>
>>> >> meetup
>>> >>
>>> >>
>>> >> A chcem aby $STUFF bolo viac nez jedna vec, od *viac nez jedneho
>>> >>
>>> >> cloveka*. Jednu z tych veci spravim - ale nieco ine by musel
>>> >>
>>> >> spravit
>>> >>
>>> >> niekto iny (ventyl, spacok, Lubo, arisum, jeden z hibernujucich
>>> >>
>>> >> clenov, kto chcete).
>>> >>
>>> >>
>>> >> Navrh 1:
>>> >>
>>> >>
>>> >> Niekolko prednasok/inych prispevkov tykajucich sa kozmonautiky
>>> >>
>>> >> (lebo o
>>> >>
>>> >> tom vie nieco povedat aspon ventyl/spacok/ja a je to momentalne
>>> >>
>>> >> popularne).
>>> >>
>>> >>
>>> >> Napr: (vyvoj ruskeho vesmirneho programu, buducnost pohonu vo
>>> >>
>>> >> vakuu,
>>> >>
>>> >> znovupouzitelnost rakiet, kolonizovatelnost telies slnecnej
>>> >>
>>> >> sustavy,
>>> >>
>>> >> atd.)
>>> >>
>>> >>
>>> >>
>>> >> Navrh 2:
>>> >>
>>> >>
>>> >> Viacero ukazok projektov/veci co kto prave robi.
>>> >>
>>> >>
>>> >> Napr. ja by som vedel nieco povedat o 'emulatoroch a robeni
>>> >>
>>> >> vlastnej
>>> >>
>>> >> konzoly' alebo 'klavesnicovej filozofii
>>> >>
>>> >> (vim/pentadactyl/awesome/mechanicke klavesnice/cmus/atd)',
>>> >>
>>> >> 'jazyku D a jeho ekosysteme', atd.
>>> >>
>>> >> Myslim ze tu by boli OK aj recyklovane veci, napr. ak mate
>>> >>
>>> >> prednasku
>>> >>
>>> >> co ste uz robili.
>>> >>
>>> >>
>>> >>
>>> >> Ak by sme to chceli spravit, trebalo by nam zoznam veci co budu
>>> >>
>>> >> *a*
>>> >>
>>> >> datum - uz vo stvrtok, co je o 3 dni. Datum by som predpokladal
>>> >>
>>> >> niekde
>>> >>
>>> >> medzi tymto a dalsim gamedev meetupom - napr. koniec februara.
>>> >>
>>> >>
>>> >>
>>> >> FM
>>> >>
>>> >> _______________________________________________
>>> >>
>>> >> v01d-general-discussion mailing list
>>> >>
>>> >> v01d-general-discussion at lists.v01d.sk
>>> >>
>>> >> https://lists.v01d.sk/mailman/listinfo/v01d-general-discussion
>>> >>
>>> >>
>>> >>
>>> >>
>>> >> _______________________________________________
>>> >>
>>> >> v01d-general-discussion mailing list
>>> >>
>>> >> v01d-general-discussion at lists.v01d.sk
>>> >>
>>> >> https://lists.v01d.sk/mailman/listinfo/v01d-general-discussion
>>> >>
>>> >>
>>> >>
>>> >>
>>> >> _______________________________________________
>>> >>
>>> >> v01d-general-discussion mailing list
>>> >>
>>> >> v01d-general-discussion at lists.v01d.sk
>>> >>
>>> >> https://lists.v01d.sk/mailman/listinfo/v01d-general-discussion
>>> >>
>>> >> _______________________________________________
>>> >>
>>> >> v01d-general-discussion mailing list
>>> >>
>>> >> v01d-general-discussion at lists.v01d.sk
>>> >>
>>> >> https://lists.v01d.sk/mailman/listinfo/v01d-general-discussion
>>> >>
>>> >>
>>> >>
>>> >>
>>> >> _______________________________________________
>>> >>
>>> >> v01d-general-discussion mailing list
>>> >>
>>> >> v01d-general-discussion at lists.v01d.sk
>>> >>
>>> >> https://lists.v01d.sk/mailman/listinfo/v01d-general-discussion
>>> >>
>>> >>
>>> >>
>>> >> _______________________________________________
>>> >> v01d-general-discussion mailing list
>>> >> v01d-general-discussion at lists.v01d.sk
>>> >> https://lists.v01d.sk/mailman/listinfo/v01d-general-discussion
>>> >>
>>> >>
>>> >> _______________________________________________
>>> >> v01d-general-discussion mailing list
>>> >> v01d-general-discussion at lists.v01d.sk
>>> >> https://lists.v01d.sk/mailman/listinfo/v01d-general-discussion
>>> >>
>>> >
>>> _______________________________________________
>>> v01d-general-discussion mailing list
>>> v01d-general-discussion at lists.v01d.sk
>>> https://lists.v01d.sk/mailman/listinfo/v01d-general-discussion
>>>
>>
>> _______________________________________________
>> v01d-general-discussion mailing list
>> v01d-general-discussion at lists.v01d.sk
>> https://lists.v01d.sk/mailman/listinfo/v01d-general-discussion
>>
>
-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://lists.v01d.sk/pipermail/v01d-general-discussion/attachments/20160120/35e4d6d9/attachment-0001.html>


More information about the v01d-general-discussion mailing list