spacok spacok at gmail.com
Mon Jan 18 16:37:27 CET 2016

@Fedo: nevrav hop kym ventYlovi nepreskoci, on je schopny si tu kartu
postavit

@Lubo: nemyslim si ze trieda ktoru by sme mali v01d-om zaujat je trieda
pseudointelektualov a pseudo umelcov. Svojich miest kde sa mozu
nerealizovat maju dost (tabacka, kasarne). Preto si myslim ze 1 z 10 nam
staci.

@ventYl: Fakt ta prosim nezacni tu ghetto grafiku stavat bo zase nebudem
pol roka pri obede pocuvat nic ine iba ako som na tej grafike zriesil toto
a ako toto :-P