Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Mon Jan 18 16:20:06 CET 2016

@ventyl:
umelci nejaki urcite budu, ba by som cakal ze budu tvorit silnu mensinu :p

@Lubo:
IMO stale ma zmysel ist od nuly, aspon aby to ukazalo ze to nie je
taky brutal ako by clovek cakal. Ludia ktori arduino nevideli nestihnu
mat predsudky. A ludia si nestavaju ghetto graficke karty ale ghetto
enginy su stale dost popularne.