[v01d-general-discussion] Navrh/vyzva na nejaku vec announcovatelnu vo stvrtok

Ľubomír Nagajda l.nagajda at gmail.com
Mon Jan 18 15:49:57 CET 2016


OK.. s pomocou Spacka uz viem o co v celej konverzacii ide.

Moje vsetky prispevky teda ignorujte.. :)

STUFF  - odprezentujem svoj projekt.

Dakujem za pozornost.
Lubo.

Dňa po 18. 1. 2016 o 15:44 Ferdinand Majerech <kiithsacmp na gmail.com>
napísal(a):

> @ventYl:
>
> Neviem ci existuju, ale old-school gamedev je taky, ze ak to ma
> nalepku MS tak to pouziju. To sa zacali oducat az nedavno (ti novsi sa
> to vacsinou ani nenaucili). Viem ze nejake nechutnosti existovali
> davnejsie a potom s niecim robili pred ~8 rokmi, ale neviem nakolko to
> bol ich HW alebo len nieco co uz dostali.
>
> Ten pribehovy sposob je imo dobry. Podla mna 'HW od nuly' je prave
> dobry pristup tym ze nie je vela 'assumed knowledge' - ale prave veci
> ako Arduino uz assumed knowledge su - ak stravis 10 minut porovnavanim
> s Arduinom (o ktorom nevedia, takze stravis dalsich 5 minut
> vysvetlovanim co to je), asi len vyplytvas cas.
>
> FM
>
> On 1/18/16, E D <ventyl86 na netkosice.sk> wrote:
> > Microsoftacke HW nechutnosti existuju? Predpokladam, ze mimo DX je to
> > mrtve a tie intelacke pseudo raspi klony boli asi mrtvo narodenym
> > potomstvom, nech sa intel bude snazit sebeviac.
> >
> > Skor by som cakal, ze gro ludi skor bude ocakavat, ze vytvorit si s
> > jednocipakom nieco pouzitelne a skutocne uzitocne je neskutocne
> > narocne a mimo moznosti bezneho smrtelnika (TM).
> >
> > Nechcel by som ani, aby ta prednaska bola nejako velmi intelegualne
> > zatazujuca. Skor by som ju chcel pojat takym hodne komickym sposobom a
> > odkecat ako pribeh. Aby sa to do 45 minut voslo a ludia neboli
> > zatazeni zbytocne nejakymi technickymi detailami, pretoze by to bez
> > tej workshopovej casti nemalo velky zmysel (a zaroven by sa trebars na
> > nejaky vikend v pripade zaujmu nejaky workshop naplanovat dal).
> >
> >
> >
> > On Jan 18, 2016, at 3:27 PM, Ferdinand Majerech wrote:
> >
> >> @ventYl:
> >>
> >> Narazam skor na to ze ti co robia trochu HW veci robia asi vacsinou
> >> nejake microsoftacke nechutnosti, ak chces vysvetlit preco Arduino je
> >> zle, musel by si najprv vysvetlit ze Arduino je vec co existuje, a na
> >> to aby si povedal ze cesta je ciel (co imo berem, a myslim ze aj
> >> publikum to bude brat), musis aj tak najprv ukazat kde konci lebo
> >> ludom ani nedojde hovoris o niecom cim sa daju robit (periferie,
> >> roboty, atd.).
> >>
> >> Nie vsetci budu na tom tak zle (napr. Matsuko predpokladam ze su na
> >> tom lepsie), ale napr. GamesFarm (ktorych by to co ukazes asi
> >> zaujimalo viac) na tom asi tak zle budu.
> >>
> >> FM
> >>
> >> On 1/18/16, Ferdinand Majerech <kiithsacmp na gmail.com> wrote:
> >>> @Lubo fix: 'toto by mne nevyhovovalo' => 'toto by mne vyhovovalo'
> >>>
> >>> On 1/18/16, E D <ventyl86 na netkosice.sk> wrote:
> >>>> S planmi je to tak, ze zivot je otazkou priorit. Myslim, ze ak je to
> >>>> oznamene mesiac + dopredu, tak plan nie je vyhovorka. Bud prist
> >>>> chcem
> >>>> a pridem, alebo nechcem a potom si vymyslim dovod, preco sa neda.
> >>>>
> >>>> @FM:
> >>>> no motivatory by som videl 3:
> >>>> - Arduino je readymade +- blackbox. Neviem nic o tom, ako to
> >>>> funguje.
> >>>> Opisujem example z webu a tesim sa, ze mi funguju. 0% invention.
> >>>> - cesta je ciel. Aj kvoli niecomu tak primitivnemu ako LEDkova
> >>>> blikacka musi clovek odviest kopec prace. Potom je ale vidno, ze
> >>>> aj na
> >>>> prvy pohlad komplikovane vyzerajuce veci su v skutocnosti jednoduche
> >>>> na realizaciu (napr. USB periferia)
> >>>> - a ked uz vieme, ze USB periferia je jednoducha na realizaciu,
> >>>> preco
> >>>> si nejaku nepostavit (napr. nove creva do controllera)?
> >>>>
> >>>> On Jan 18, 2016, at 2:43 PM, Ľubomír Nagajda wrote:
> >>>>
> >>>>> @FM
> >>>>> Ja svoje budem mat urcite hotove, lebo mam v queue inu vec ktoru
> >>>>> chcem riesit od februara a chlapec so spracovavanim dat uz to
> >>>>> prezentoval na neakej konferencii, len k tomu doraba neaky kod,
> >>>>> takze to bude tiez koncom mesiaca urcite.
> >>>>> Ta ruka je otazna.. zatial funguje ukazovak :D To nechajme otvorene
> >>>>> do buducna.
> >>>>>
> >>>>> @FM again
> >>>>> Vikendy budu podla mna problem. Cez vikend maju ludia plany s
> >>>>> rodinou, priatelmi, bicyklom, lyzami, psom, zenou, vysavacom...
> >>>>> atd.
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>> Dňa po 18. 1. 2016 o 14:32 Ferdinand Majerech
> >>>>> <kiithsacmp na gmail.com>
> >>>>> napísal(a):
> >>>>> @ventYl:
> >>>>> Myslim ze by to bolo velmi dobre len na zaciatku by sa zisla
> >>>>> motivacia
> >>>>> - predpokladam ze par ludi nebude inac vediet co sa deje. Napr.
> >>>>> motivacia pre mna (a s tym co robia napr. v GamesFarm toto by bolo
> >>>>> relevantne aj pre nich) by bola vytvorit si custom
> >>>>> gamepad/klavesnicu/input device - co sme hovorili v sobotu. Mozno
> >>>>> ta
> >>>>> Lubova vec sama o sebe by bola dobra motivacia.
> >>>>>
> >>>>> @Lubo: keby ze sa nedostanete do kompletneho stadia (moje
> >>>>> ocakavanie,
> >>>>> lebo projekty sa pretahuju - prave robim na troch co mali byt
> >>>>> dokoncene do decembra)
> >>>>> vedeli by ste to stale ukazat rozrobene?
> >>>>>
> >>>>> K casu: ku 'koncu februara' su 2 vikendy, a este keby som chcel dat
> >>>>> sobotu (lebo vacsina takychto vikendovych veci je v sobotu), je to
> >>>>> 20.2 a 27.2 . 20.2 by bolo lepsie v tom zmysle ze je to presne
> >>>>> mesiac
> >>>>> od meetupu - nie prilis dlho, ale 27.2 by asi bolo lepsie lebo sa
> >>>>> stanu necakane problemy a nebudeme stihat. Ako to vyhovuje vam?
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>> On 1/18/16, spacok <spacok na gmail.com> wrote:
> >>>>>> To je v poho, na odchyt viem zohnat palicu so sluckou ako
> >>>>> pouzivaju na
> >>>>>> ochyt tulavych psov :-P
> >>>>>>
> >>>>>> 2016-01-18 13:14 GMT+01:00 E D <ventyl86 na netkosice.sk>:
> >>>>>>
> >>>>>>> No, ja som uz davno asi 2 roky dozadu mal chut spravit workshop
> >>>>> Fuckoff
> >>>>>>> arduino: AVR ghetto style.
> >>>>>>>
> >>>>>>> Vtedy som chcel priamo na prednaske poskladat zo suciastok a
> >>>>>>> dosky
> >>>>>>> programator, ale teraz mi je jasne, ze by to zabralo vela casu
> >>>>> (dajme
> >>>>>>> tomu
> >>>>>>> tak 16h cisteho casu +), takze tieto workshopoidne casti by som
> >>>>> skipol a
> >>>>>>> riesil by som iba "cesta je ciel" cast s tym, ze ten, koho by
> >>>>> zaujimalo
> >>>>>>> si
> >>>>>>> ma moze odchytit a pomozem mu s tym.
> >>>>>>>
> >>>>>>> 45 minut si myslim, ze by som naplnil.
> >>>>>>>
> >>>>>>> On Jan 18, 2016, at 10:40 AM, Ferdinand Majerech wrote:
> >>>>>>>
> >>>>>>> Caute,
> >>>>>>>
> >>>>>>> (Predpokladam ze par ludi uz serem tymito vyzvami... ale zase
> >>>>> nemozem
> >>>>>>> povedat ze by som s tym planoval skoncit.)
> >>>>>>>
> >>>>>>> Vyzera ze na gamedev meetup pride dost ludi, a zase v buducnosti
> >>>>>>> (marec nie, ale maj dost mozno) sa to asi presunie na UPJS lebo
> >>>>>>> do
> >>>>>>> v01du sa to nevojde. Takze by som chcel vyuzit prilezitost
> >>>>> *teraz* aby
> >>>>>>> sme prilakali par ludi.
> >>>>>>>
> >>>>>>> Chcel by som vo stvrtok pocas stretnutia announcovat nieco typu:
> >>>>>>>
> >>>>>>> $DAY.$MON.2016 v priestoroch v01du bude $STUFF, kde
> >>>>>>> $STUFF je nieco :
> >>>>>>>
> >>>>>>> * co zaujima alebo sa tomu venuju ludia z v01du
> >>>>>>> * nie je to gamedev
> >>>>>>> * co zaujima aj technickych este-nie-v01d-clenov, ako ludia co
> >>>>> pridu na
> >>>>>>> meetup
> >>>>>>>
> >>>>>>> A chcem aby $STUFF bolo viac nez jedna vec, od *viac nez jedneho
> >>>>>>> cloveka*. Jednu z tych veci spravim - ale nieco ine by musel
> >>>>> spravit
> >>>>>>> niekto iny (ventyl, spacok, Lubo, arisum, jeden z hibernujucich
> >>>>>>> clenov, kto chcete).
> >>>>>>>
> >>>>>>> Navrh 1:
> >>>>>>>
> >>>>>>> Niekolko prednasok/inych prispevkov tykajucich sa kozmonautiky
> >>>>> (lebo o
> >>>>>>> tom vie nieco povedat aspon ventyl/spacok/ja a je to momentalne
> >>>>>>> popularne).
> >>>>>>>
> >>>>>>> Napr: (vyvoj ruskeho vesmirneho programu, buducnost pohonu vo
> >>>>> vakuu,
> >>>>>>> znovupouzitelnost rakiet, kolonizovatelnost telies slnecnej
> >>>>> sustavy,
> >>>>>>> atd.)
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>> Navrh 2:
> >>>>>>>
> >>>>>>> Viacero ukazok projektov/veci co kto prave robi.
> >>>>>>>
> >>>>>>> Napr. ja by som vedel nieco povedat o 'emulatoroch a robeni
> >>>>> vlastnej
> >>>>>>> konzoly' alebo 'klavesnicovej filozofii
> >>>>>>> (vim/pentadactyl/awesome/mechanicke klavesnice/cmus/atd)',
> >>>>>>> 'jazyku D a jeho ekosysteme', atd.
> >>>>>>> Myslim ze tu by boli OK aj recyklovane veci, napr. ak mate
> >>>>> prednasku
> >>>>>>> co ste uz robili.
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>> Ak by sme to chceli spravit, trebalo by nam zoznam veci co budu
> >>>>>>> *a*
> >>>>>>> datum - uz vo stvrtok, co je o 3 dni. Datum by som predpokladal
> >>>>> niekde
> >>>>>>> medzi tymto a dalsim gamedev meetupom - napr. koniec februara.
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>> FM
> >>>>>>> _______________________________________________
> >>>>>>> v01d-general-discussion mailing list
> >>>>>>> v01d-general-discussion na lists.v01d.sk
> >>>>>>> https://lists.v01d.sk/mailman/listinfo/v01d-general-discussion
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>> _______________________________________________
> >>>>>>> v01d-general-discussion mailing list
> >>>>>>> v01d-general-discussion na lists.v01d.sk
> >>>>>>> https://lists.v01d.sk/mailman/listinfo/v01d-general-discussion
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>
> >>>>> _______________________________________________
> >>>>> v01d-general-discussion mailing list
> >>>>> v01d-general-discussion na lists.v01d.sk
> >>>>> https://lists.v01d.sk/mailman/listinfo/v01d-general-discussion
> >>>>> _______________________________________________
> >>>>> v01d-general-discussion mailing list
> >>>>> v01d-general-discussion na lists.v01d.sk
> >>>>> https://lists.v01d.sk/mailman/listinfo/v01d-general-discussion
> >>>>
> >>>>
> >>>
> >> _______________________________________________
> >> v01d-general-discussion mailing list
> >> v01d-general-discussion na lists.v01d.sk
> >> https://lists.v01d.sk/mailman/listinfo/v01d-general-discussion
> >
> >
> _______________________________________________
> v01d-general-discussion mailing list
> v01d-general-discussion na lists.v01d.sk
> https://lists.v01d.sk/mailman/listinfo/v01d-general-discussion
>
------------- ��al��ia ��as�� ---------------
HTML pr��loha bola vy��at��...
URL: <http://lists.v01d.sk/pipermail/v01d-general-discussion/attachments/20160118/8562890b/attachment.html>


More information about the v01d-general-discussion mailing list