Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Mon Jan 18 15:43:59 CET 2016

@ventYl:

Neviem ci existuju, ale old-school gamedev je taky, ze ak to ma
nalepku MS tak to pouziju. To sa zacali oducat az nedavno (ti novsi sa
to vacsinou ani nenaucili). Viem ze nejake nechutnosti existovali
davnejsie a potom s niecim robili pred ~8 rokmi, ale neviem nakolko to
bol ich HW alebo len nieco co uz dostali.

Ten pribehovy sposob je imo dobry. Podla mna 'HW od nuly' je prave
dobry pristup tym ze nie je vela 'assumed knowledge' - ale prave veci
ako Arduino uz assumed knowledge su - ak stravis 10 minut porovnavanim
s Arduinom (o ktorom nevedia, takze stravis dalsich 5 minut
vysvetlovanim co to je), asi len vyplytvas cas.

FM