E D ventyl86 at netkosice.sk
Mon Jan 18 15:38:15 CET 2016

Microsoftacke HW nechutnosti existuju? Predpokladam, ze mimo DX je to
mrtve a tie intelacke pseudo raspi klony boli asi mrtvo narodenym
potomstvom, nech sa intel bude snazit sebeviac.

Skor by som cakal, ze gro ludi skor bude ocakavat, ze vytvorit si s
jednocipakom nieco pouzitelne a skutocne uzitocne je neskutocne
narocne a mimo moznosti bezneho smrtelnika (TM).

Nechcel by som ani, aby ta prednaska bola nejako velmi intelegualne
zatazujuca. Skor by som ju chcel pojat takym hodne komickym sposobom a
odkecat ako pribeh. Aby sa to do 45 minut voslo a ludia neboli
zatazeni zbytocne nejakymi technickymi detailami, pretoze by to bez
tej workshopovej casti nemalo velky zmysel (a zaroven by sa trebars na
nejaky vikend v pripade zaujmu nejaky workshop naplanovat dal).