Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Mon Jan 18 15:27:38 CET 2016

@ventYl:

Narazam skor na to ze ti co robia trochu HW veci robia asi vacsinou
nejake microsoftacke nechutnosti, ak chces vysvetlit preco Arduino je
zle, musel by si najprv vysvetlit ze Arduino je vec co existuje, a na
to aby si povedal ze cesta je ciel (co imo berem, a myslim ze aj
publikum to bude brat), musis aj tak najprv ukazat kde konci lebo
ludom ani nedojde hovoris o niecom cim sa daju robit (periferie,
roboty, atd.).

Nie vsetci budu na tom tak zle (napr. Matsuko predpokladam ze su na
tom lepsie), ale napr. GamesFarm (ktorych by to co ukazes asi
zaujimalo viac) na tom asi tak zle budu.

FM