E D ventyl86 at netkosice.sk
Mon Jan 18 15:13:30 CET 2016

S planmi je to tak, ze zivot je otazkou priorit. Myslim, ze ak je to
oznamene mesiac + dopredu, tak plan nie je vyhovorka. Bud prist chcem
a pridem, alebo nechcem a potom si vymyslim dovod, preco sa neda.

@FM:
no motivatory by som videl 3:
- Arduino je readymade +- blackbox. Neviem nic o tom, ako to funguje.
Opisujem example z webu a tesim sa, ze mi funguju. 0% invention.
- cesta je ciel. Aj kvoli niecomu tak primitivnemu ako LEDkova
blikacka musi clovek odviest kopec prace. Potom je ale vidno, ze aj na
prvy pohlad komplikovane vyzerajuce veci su v skutocnosti jednoduche
na realizaciu (napr. USB periferia)
- a ked uz vieme, ze USB periferia je jednoducha na realizaciu, preco
si nejaku nepostavit (napr. nove creva do controllera)?