Ferdinand Majerech kiithsacmp at gmail.com
Mon Jan 18 15:06:30 CET 2016

@Lubo, vikendy:

To ze mavaju ludia plany mi je jasne, ale cez tyzden nevidim ako by to slo.
(45min + 15min diskusia)*4 su 4 hodiny, co je cez tyzden nemozne pre
ludi s pracou.
Ine podujatia co vyzaduju taky cas tiez byvaju cez vikend (OSSVikend,
TEDx, etc.)
(aj ked musim povedat, ked som toto pisal cakal som ze ledva
presvedcim 1 cloveka aby cokolvek ukazal).

Keby sme to chceli natlacit na tyzden, vidim to len tak ze:
a) roskuskovat na 2 stretnutia po 2 prednasky/workshopy.
    Tomuto som sa chcel vyhnut ked som dosiel k tomu ze ak spacok robi
    awesome, tak ja robim tu klavesnicovu vec, a urcite by to malo byt za sebou,
    ale chcel by som tam aj nieco viac.
    Toto nam da 2 hodiny co 18:00-20:00 zvladneme.
b) 15 minut namiesto 45 minut. Toto by mne nevyhovovalo (proste by som
sa odsekol),
    len to co chce Spacok a Ventyl (a neviem jak ty) sa do 15min tazko vtrepe.
    Toto by tiez voslo na 2hod, s 15 minut diskusie/pauzy medzi.

FM